Restart

Tänkte att jag skulle starta upp en ny blogg som skulle bli av de anonyma slaget men det känns lite onödigt. Längesedan jag skrev här och förhoppningsvis ska väl inte så många titta in här för bloggen är till för mig och ingen annan. Har precis läst igenom alla inlägg sedan jag startade den här bloggen och jag måste säga att livet har förändrats en lite sedan sist.
En SNABB uppdate kommer här:
  • Singel sedan över ett år
  • Bor kvar i tvåan
  • Näst intill läst klart lärarutbildningen, bara c-uppsatsen kvar, opponering och grejer till veckan
  • Fått vikariat på dagis i 3 månader
  • Spelar innebandy i div 1, som back :O
  • Är knappt på judon längre, hinner inte med mig
  • Skapat mig ett twilightberoende som är lite... mycket underbart!
  • Fått nya och glidit ifrån andra vänner
  • En av mina bästa vänner har fått barn, världens sötaste Lucas!
Syftet nu är väl att jag ska kunna skriva av mig bara. Så kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde förr och minnas en massa :)
Idag är jag ledig från dagis, ska iväg till Kalle senare och hjälpa han med läxorna bara. Väldigt fint väder så jag önskade att jag hade ett par längdskidor men det har jag ju tyvärr inte. Så nu innan jag ser ett avsnitt av Greek tänkte jag byta gardiner i vardagsrummet. Har fått nya av farmor och lite förnyelse är ju kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0