Ledig tisdag

Den här veckan är jag ju i princip ledig från dagis, bara på fredag som jag jobbar så dagarna går lite segt faktiskt.
Imorse klev jag upp och skjutsade Victor till skolan, vi tog en sväng förbi donkendriven och köpte toast innan ;)
Direkt från Timrå rattade jag vidare till kvinnokliniken för cellprovtagningstjohej. Snabbt avklarat! Sen hem och slog på en film, men jag somnade ganska snabbt så den filmen kan jag ju se igen.
Tog sedan tag i lite grejer, slängde sopor, strök gardiner och bytte dom och målade även hyllan som suttit på väggen halvmålad i 1.5 år. Man kan ju säga att det var på tiden. Var sedan förbi Kalle och hjälpte till med läxorna, idag var det kemi som gällde och jag är inget proffs om man säger så. Fick googla lite på telefonen för att kunna svaret för jag fattade inte boken :P Bra läxhjälp de..
Direkt efter de mötte jag upp Sara och Adam på birsta och vi kikade på skor till Adam. Sen middag och en svängom inne på ikea. Alltid kul att träffa dom :) Adam är ju så charmig och han har blivit så stor!
Vidare till pappa sen för hockey som slutade med timråförlust (igen)... Sen storhandling på ica.
Tänk vad man hinner med när man är ledig!! Morgondagens plan är att springa på dagen (känns peppat nu, imorgon kommer det vara en annan visa jag vet) och sen laga mat! Vi får se hur det blir :)
Gammal bild på Adam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0