Sjukt

Har gått och dragit på mig en förkylning, närmare bestämt feber och hosta :/ Värdelöst om jag får säga de själv, missar ju lön nu! Var på jobbet en sväng imorse, 1 timme, sen ringde dom in vikarie och jag fick gå hem. Så det blir en hemmadag imorgon också.


Det är konstigt det här med att vara sjuk ändå, man är på jobbet och längtar och längtar hem så mycket, längtar tills man sitter och gör ingenting. Sen när man är hemma en hel dag så är man less vid 15-tiden på att sitta och göra ingenting. Aldrig är man nöjd.


Dock är det ändå skönt att vara hemma lite, gick upp med min c-uppsats igår och det gick inge vidare. Kom ju inte direkt som någon chock om jag ska vara ärlig, men jag hoppades ju innerst inne att den skulle klara sig till komplettering iaf. Men nu vart det inte så. Första rapporten sa att jag inte skulle få gå upp förrens v39 eller något sånt nästa gång och jag måste ju säga att det är en evinnerlig tid tills dess! Förstår inte vad universitet tänker där, dom måste väl vilja att alla blir klar så snart som möjligt?
Men hursomhelst, jag ringde och fick omregistrera mig så nu är det V15 som gäller! Jag bara måste fixa det då, annars vet jag inte vad jag gör.


Tänkte inte titta på träningen idag, men jag vettetusan om jag har tålamod att bara ligga här hela kvällen?! En sväng på willys för lite gott att äta när jag är hemma och sjukar mig vore ju trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0