Lite ljusare, lite klarare

Igår var en dipp i livet kan man säga, men det gick fort att återhämta sig tillräckligt för överlevnad iaf!
Började tvivla på mitt yrkesval men har insett att det är platsen och personerna man jobbar med som är avgörande, inte yrket. Så det känns bättre idag.
Idag var jag och farmor och kollade på golv och tapeter. Blir nya tapeter i köket! Dock tyckte inte farmor och jag lika i tapetfrågan, och hon har ofta rätt så jag måste fundera vidare på de.
Imorgon har jag sovmorgon, dvs 8.45. Ska bli skönt! Så nu tänkte jag ta med mig datorn och kika på lite Greek innan jag sover. Greek är förövrigt mitt gift, och nu har jag kommit så långt att jag snart måste vänta vecka för vecka på nya avsnitt och det gillar jag inte! Väntar redan på make it or break it.. Kommer i slutet av mars, alldeles för långt!
Slutklagat, imorgon är en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0