Crybaby

Jaadu, varför utsätter man sig själv för sånt här? Såg nyss en film, en film jag visste att jag skulle grina åt redan innan och ändå tittade jag. Så ja, kort och gott, nu är jag uttorkad. Typ.. En tröstande axel vore inte alls dumt inte.
Ska nog ta och titta på något gladare innan jag kan somna.


Lirade match förut, gick ju hyffsat, vinst med 4-2. Lite missnöjd ändå, vi borde varit bättre och vunnit med mer! Mitt kryssribbaskott borde gått in, direktskottet också, men men inte alltid det blir som man vill. Fick ju göra ett mål iaf :) Fick även ett gratisass, men det är egentligen Ida L´s.


Bilen fick för sig att ge upp förut, de gillar jag inte alls! Så den står efter vägen, dock på min gata men endå. Ska ge den min kärlek imorgon och hoppas på det bästa!

Imorgon är det även tacomiddag och utgång :) Hoppas jag blir lite mer taggad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0