Försök 37 kanske?

Jag tänkte att nu för tiden när man bara sitter i soffan och aldrig gör annat då har man ju tid att blogga! För när man gör saker på dagarna, som typ jobbar, går i skolan, är med folk osv då hinner man ju inte med sig. Men som tur är hinner ju jag ;)

Jag tänkte nu att jag skulle börja blogga för jag hade något väldigt smart jag ville dela med mig av! Men jag glömde bort de så de kan ju inte ha varit så smart.. :P Jaja de kanske kommer tillbaka någon gång.

Imorgon tänkte jag i alla fall försöka kliva upp innan 12 (kommer inte gå, jag vet) så inte hela dagen bara försvinner direkt! Så sova nu vore kanske en idé.



Jag kom på det! Jag är sugen på allt möjligt ikväll och ändå har jag ätit som bara den! Just nu vill jag ha nyponsoppa...! Kanske inte var de jag hade tänkt att jag skulle dela med mig av men de får duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0