Kommer inte på någon rubrik

Rikard är hemma i helgen som vanligt :) Vi har dock inte hunnit träffas lika mycket som vanligt för jag har varit på bortamatch igår och så har Rikard klatrat med bilen. Han håller faktiskt fortfarande på..

Igårkväll var vi först en svängom i Matfors sen for vi vidare till Rasmus och Nina för lite mys. Grabbarna var dock inte lika mycket på G som tjejerna denna kväll. Rikard har min krage på sig som mössa och då kommer Rasmus på att han också vill ha en mössa så han letar rätt på den där :P Coola killar va ;)


Dagen idag började sent för vi sov länge sen käkade vi pizza. Sedan splittade vi oss för Rikard skulle fixa med bilen och jag gick på innebandy med tjejerna :) Trodde inte jag skulle hinna se båda matcherna för Rikard skulle bli klar snabbt, men jag hann lugnt om man säger så för han är fortfarande inte hemma och klockan är snart nio.

Bakade en kladdkaka förut och skulle överraska, men eftersom det drog ut på tiden kunde jag inte motstå den :P Så det är en bit tagen ;)


--------
Vissa slutar aldrig överraska

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bilen har inte tid att handla innan han ska lämnas tillbaka? (A)

2009-10-20 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0