Kanske dax att skaffa sig det här som startsida

Ja för hur ska jag annars orka blogga? Har tappat stinget som vanligt, gör jag ju varje gång :P

Den här veckan är i alla fall skolvecka och det tär på krafterna även om det inte är så tungt att vara just där, utan mer att kliva upp och sen lägga sig i tid.. Inte riktigt min starkaste sida kanske.
Idag var vi i ett planetarium och kikade på stjärnhimlen medans en kille berättade om alla stjärnbilder. Vi låg i varsin sackosäck hela klassen och tittade upp i taket, riktigt mysigt. Tänk om man hade så i sovrummet!

Efter skolan blev det spontanbirsta med Sara och pojkarna :) Brukar inte ha tid att shoppa när dom är med eftersom det är full rulle men hittade en längre skjorta/tunika som verkligen föll mig i smaken, rea dessutom! Köpte även en ny pungmössa då den jag har är gigantisk.
Alwin var ingen glad kille när han kom men han tinade upp tillslut ;) Adam är speedy själv han, ingen hejd!
Alltid kul att träffa dom :)


Gofis Alwin med min stormössa!



Adam som bara blir större och större! Lär sig läsa på birsta på alla affärers skyltar ;)
Stolt med medalj också :)


Har nyss sett bonde söker fru, näst bästa programmet efter ensam mamma söker alltså. Nu ska jag runda av kvällen med en tallrik kräm och ett avsnitt desperate :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0